Sommige vrienden zijn klant geworden en sommige klanten zijn vriend geworden!”

Dat typeert de werkwijze van OFFICE 2 ENJOY wellicht het best.

Een persoonlijke aanpak, waarin u zich als klant vertrouwd voelt. Waarbij uw project in handen is van specialisten in elke voorkomende discipline, van advies tot het leveren van de producten. Wij bieden u een totaalconcept of desgewenst een relevant gedeelte hiervan.

Kantoormeubilair is op elke hoek verkrijgbaar. Het onderscheid maken wij in de persoonlijke begeleiding van uw project. Samen om tafel om uw pakket van eisen en wensen op te stellen, actief mee te denken om vervolgens binnen de gestelde budgetten en deadlines het juiste product op de juiste plaats te kunnen leveren.

Wij streven ernaar om de overheadkosten laag te houden. Geen dure showrooms, inventaris en dergelijke die in de prijzen van producten of diensten aan u moeten worden doorberekend. Wij gebruiken de showrooms van de fabrikanten die altijd actueel en compleet zijn. Verder zijn wij graag bij ú op locatie om te inventariseren, ontwerpplannen door te spreken, werkplekinstructies uit te voeren et cetera. Of wij zijn onderweg om met u een potentieel kantoorpand op geschiktheid te beoordelen of één van onze referentieprojecten met u bezoeken. Deze kostenefficiënte manier van werken maakt onze concurrentiepositie sterk. Naast lage kosten intensiveert hiermee ook de band met onze relatie en de inleving in het project. Je proeft de sfeer en cultuur binnen de betreffende organisatie. Zo kunnen wij ons optimaal inleven en concreet meedenken hoe uw kantoor tot een ‘maatpak’ te schaven.

Ons werkterrein is breed. Van kleine aanvullingen op uw bestaande inrichting of het uitvoeren van werkplekonderzoeken tot volledige renovatie van uw kantoor. Afhankelijk van uw wensen brengt onze specialist een advies uit. Indien nodig zal in nauw overleg met u een bouwteam worden samengesteld.

Wij werken samen met gedegen partijen die net als OFFICE 2 ENJOY staan voor wat zij toezeggen, met bezieling aan uw project werken en stuk voor stuk trots zijn op een geslaagd eindresultaat met uw compliment als waardevolle beloning. Daar is een strenge selectie aan vooraf gegaan.

Ergonomie en akoestiek op en om de werkplek zijn helemaal van deze tijd. Open kantoorstructuren en wisselende bezetting vragen om een goed doordacht plan van aanpak. Wanneer u en uw medewerkers efficiënt en met plezier in een fijne omgeving kunnen werken, wordt het hoogste rendement voor uw organisatie behaald. Onze interieurarchitect denkt hierover graag met u mee of bezoek één van onze referentieprojecten.

Tot slot wensen wij u veel plezier op onze website. Ze geeft een indruk van wat OFFICE 2 ENJOY voor u en uw organisatie kan betekenen. Vanuit de brochure kunt u ideeën opdoen en hebt u een leidraad bij het maken van plannen en budgettering. Het schetst echter slechts een greep uit alle mogelijkheden van OFFICE 2 ENJOY. Ons aanbod is vele malen groter. Kunt u niet exact vinden wat u zoekt? Of wilt u professionele hulp bij aanpassingen aan uw interieur, van welke aard ook en over de mogelijkheden vrijblijvend van gedachten wisselen? Neemt u dan zeker even contact met ons op. Wij helpen u graag verder!

Hartelijke groet,
fotogroot

 
Neem contact op